2015. január 4., vasárnap

Festővászon.

Végre hozzájutottam még decemberbe a mappás festővásznamhoz. Ez nincs kifeszítve fa keretre. Viszont csak most tudtam festeni. És nem egyedül. Lánykámat semmilyen pepecselős munkába nem tudom befogni, de a festést imádja. Ja mert olyan színes. Most két képet néztem ki. Egy macskát, és meg megint egy lány alakot. Az utóbbi annyira megtetszett a lányomnak, hogy neki is meg kellett rajzolnom és ő kiszínezte. A szemét én festettem, na meg némi feljavítás után megtetszett a naiv művészete. Majd alkotott egy saját lány alakot. Rám meg még vár ugyan az a lány, csak a nagyítást elrontottam így sajnos le lesz csapva a hajából. Na hát nem a képzőművészetin végeztem, de jó a színeket kevergetni.

A cica az valami plakáton volt.

Ez a lányom színezése, vagyis festése. (feljavítva)

A saját mű, javítás nélkül.

Na ezen nem sok minden látszik, de a kis kép lenne a mű alapja

Nincsenek megjegyzések: