2015. január 24., szombat

Elkezdődött

A kiállításra való készülődés. Igaz, hogy egy varrós munka a szabásnál, szabásminta szerkesztéssel kezdődik, de az a dolog már letudódott még tavaly. Most viszont gép alá toltam a munkát. Be kell valljam utálom a sorozat gyártást, még gyerekkorom óta mikor is tanultam varrni. De ezt ugye én választottam, tehát le kell nyomni eme iszonyatot. Elég nehezen megy de azért haladunk. Viszont máris felmerült az első gondom. Nem kapok az utóbbi hónapokba műanyag granulátumot. Szó szerin mikor eszembe jut, megyek a boltba, hogy megnézzem van e. És nincs. És ha megkérdezem, hogy mikor lesz, jön a válasz, hogy heteken belül. Szerintetek ez mit takar? Hány hetet kell számolni?? November óta nem látok semmit a boltokba.

És hogy miért, kezdtem neki ilyen hirtelen, mért nem decemberbe? Mert most kaptam kézhez A Magyar Bababarátok Egyesületének hírlevelét. És itt megemlíteném, akik még nem tudják, az idei országos verseny Budapesten lesz Győr helyett. Helyszíne az Óbudán lévő Kiscelli Múzeum lesz. Amúgy a babások információit áttették úgy látom egy másik honlapra. Az új a www.doll.hu címen van. Itt más babás dolgokról is értesülhettek.


Itt egy kis ízelítő az anyag választásból. Bár ez még nem végleges. A ruhák terve már megvannak de az titok. Még,..  


Nincsenek megjegyzések: