2014. november 24., hétfő

Torna és a piros

Hát igen ideje volt elővenni a többi leányzót. Bár a leányzó szók erre a babákra elég finomak. Holott itt kemény vonásokra kell felkészülni. Szóval terítékre kerültek a többi bögyösek. Így elkezdtem a fürdő ruhákat vagy torna dresszeket. Jelen esetbe a piros volt az az anyag, ami ehhez jó. Kellően vastag és rugalmas fajta. Ám sajnos hiába a terv és a jó anyag, sikerült elbénázni. Kezdtem egy kétrészessel. Az alsó gatya még elment volna, de sajnos itt is egy durva szépséghiba jött elő. A baba medence ízülete olyan keskeny elöl, hogy itt bizony csökkenteni kell a fazon részt, mert a nagymamabugyi részei sajnos beesnek a hajlatba, amitől elég hülye hatást kap. Méghozzá olyannyira, hogy még short-ot sem érdemes  varrni neki, mert az is beesik. Tehát itt kell majd módosítani.
Az alsóhoz tervezett felső, egy bögyösebb melltartó lett volna. Kétszer is elbénáztam. Végül begurultam és félre dobtam őket, gyártottam inkább egy mély dekoltált mell alá érő felsőt. Melltartó ügybe még próbálkozom, de kedvem eddig a nullán.
A dressz, viszonylag jól sikerült. Azért viszonylag, mert itt is alsó része széles lábközt, de már tudom, hol a hiba, így az újabbaknál már módosítom.

Mivel a csajok hajlékonyak betettem őket fitnes edzésre. És ha már ilyen erősek, akkor jöhet egy cirkuszi elem is, az egymásra állás.
A fehér bőrű csajsziról elfelejtettem megemlíteni, hogy az előnytelen, nőietlen fejét leszedtem és ráraktam a meglévő fejek közül a legvilágosabb bőrűt, de még így is sötét a fej a testhez viszonyítva, de ez már így marad. Az eredeti fejet viszont lekopaszítottam ,mert annak ragasztott parókája volt.

Elsőre még elmennek

Elfuserált melltartók
Jógázni tudni kell

Nyújtás (na jó ez vicc, ha ezek nyújtanak akkor szétesnek)

Edzés

A cirkuszi mutatvány

Akkor most melyikük az ügyesebb?

Pihenni is kell. Levezető csevej. :)
A parcsi

Lefejezve
Az új test tulaj.

Nincsenek megjegyzések: