2014. május 8., csütörtök

Piros pöttyös és a fejcsere

Nem túró rudi. Csak volt egy darabka piros anyagom tele fehér pöttyökkel. És volt egy szabásmintám karcsú derékkal. Egy pöttyöset már csináltam, de mint mondtam, a régi barbim mintájára készült, lötyögős lett. Most mivel az eredeti test kapta meg pontosan úgy nézz ki ahogy kell. Ezt viszont tüll alsó szoknyával bolondítottam meg és kapott egy masnit is. Föl is adtam a hibrid babámra. Lefotóztam és dilibajt kaptam a hajától. Be kell valljam, rossz vétel volt ez a fej frizura szempontjából. El is kendőztem, de így sem jobb.



Mivel ennek a fejnek sehogy sem tudom másként megcsinálni a haját, kegyetlen döntést hoztam. Lapátra kerül, vagyis kísérleti terepre. De ez majd egy másik bejegyzésbe írom. Addig is úgy döntöttem, keresek egy régi barbi fejet a régi testhez. Mivel itt van a közelünkbe a használt játék, hát leszaladtam guberálni. És pont találtam egy szép arcú példányt, ami szétrágott lábbakkal kilyukasztott karral, rostokolt egy halom baba kupacba. Mivel csak a feje kellett, lecsavartam és ráragasztottam a testre. Sajnos ezt muszáj volt ragasztani. Ugyanis ez a fej kisebb volt mint a mostani. Viszont, bájosabb az arca. Ha a két szőkét nézzük akkor látni, sokkal gyermekibb a vonása mint a mainak.

Kicsit ferdén jött össze a ragasztás, de ez nem baj.

kendővel

A régebbinek ráadásul keskenyebb a feje.

Végül létrehoztuk ősapánkkal a családi fotóalbum falra bekeretezett képét. Szép páros, megtalálták egymást.


1 megjegyzés:

Agi írta...

Cevikém!
A fej nélküli babának nem kell lapát.
ami a lefelső fotón látni ,klasz csaj!! :)