2014. május 24., szombat

Övtatyó

Az utóbbi időben kicsit begolyóztam. Baba, baba, baba hátán a blogírásba. Így ideje volt vissza kanyarodni valami máshoz. Megint alkottam egy táskát. Egy batyut. Egy lila szín kompozíciót. Nem egy szokványos öv táska. Egy henger, mely csupa téglalapokból lett összehozva. (na jó a bélés alja az egyetlen kör, hogy ne legyen vaskos). Ennek nincs pántja csak övbújtatója. Saját övre kell rárakni. Már kipróbáltam a piacon, és hihetetlen jó élmény volt. 15 cm átmérőjű űrtartalom, 20 cm mély. Egy szóval irtó kényelmes volt pakolászni benne. Szó szerint extázisba estem a használatával. Teljesen más mint egy lapos övtáska cipzárral.
Paraméterek: 25x42 cm téglalap, rövid oldalán összevarrva, alján összehúzva az anyag. Kibéleljük egy henger formával, mert ha összehúzzuk az anyagot akkor elég vaskos lesz az alja dupla és egymással szemben álló csomókkal. Tetejére 10 cm széles összehúzhatós szájat készítünk. Én két részből csináltam. Nem kell csomózni és könnyebb kinyitni a száját. A felvarrást ferde pánttal takartam és vastagítottam, hogy megkapja a kör alakú szájat. Eredeti tervbe volt, hogy befogok egy merevítőt is a rolni alá, de nem találtam hal csontot. Majd filézek hozzá halat. Végül a hátsó varrásra felvarrtunk egy öv bújtatót.

A szín kompozició
Összehúzott alja

Öv bújtató, az eset csak látszat kedvéért
Le hengerlő

Nincsenek megjegyzések: