2014. február 11., kedd

Ruha dömping

Most csak elhibázott példányokat mutatok. Ezek olyanok amiket kijavítani sincs kedvem. Kezdjük egy feketével. Odillia ruhája. persze csak képletesen. Ha még emlékeztek a fehér ruhára, ami olyan jól sikerül, akkor ez totál ellentéte a fekete, ami elég durva hibával lett tele. (nem is tagolom, majd észreveszitek.) Az elképzelés jó volt, csak a figyelmetlenség és türelmetlenség tönkretette. Majd lesz másik, csak nem így.



Aztán itt a második kötmény. Ne is beszéljünk róla. Vettem egy ultravékony fonalat. Elkezdtem kötni T alakba, de nem külön az elejét és a hátát. Na itt csúszott a hiba a szerkezetbe. Abban a pillanatban hogy a nyakától ketté vettem a dolgokat, hogy nyitott legyen a háta már ki is billentünk. Lévén hogy 4 soronként letéve a munkát, hát elszámoltam magam a túloldallal és az egyik fele 3 szemmel több lett. Na a hangulatom is oda lett. Pedig jól indult. Sebaj rátukmáltam a régi Barbira, hogy  feszes legyen így nem látszik annyira hogy sálé. Már elkezdtem a harmadikat remélem ez már megüti majd a jó mércét.


Végezetül ide nem a saját munkámat írom, hanem a Bratz kids babák kapucnis ruháját mutatom, ami elég nagy csalás. Történetesen a kapucni csak áll kapucni. Szétnyitható és főként kicsi, vagyis még a fejére sem lehet húzni. Szépen vagyunk. Kénytelen leszek szerkeszteni egy normálist.

Itt látni, hogy nem csak a háta, de a kapucni is szétnyitható és valójában csak egy csík anyag, ami elejeközéptől a háta közép nyakkivágásba befér.

Szétnyitottam a kapucnit és csak fél fejig ér. Esőbe nem ajánlom. :)

Nincsenek megjegyzések: