2014. február 18., kedd

Esőkabát

No megint hasból dolgoztam. Adva volt egy kötöző anyag. Víz taszító. Néztem forgattam, mit lehetne belőle csinálni. Mivel olyan 6 cm széles anyag volt, nem mehettem a fellegekbe. De egy esőkabát nagyon kellett nekem. Kár hogy nem piros alapon fehér pöttyös. Az anyagot pocsék volt varrni. Siklott ide, siklott oda. Méretet nem néztem, csak jó lesz valakire. Elvégre van kicsi meg kisibb babáim. A Barbie -pullip hibrid lett a nyertes. A kapucnit ugyanis nem tudtam nagyobbra csinálni. Mivel nem lett egy bő fazon, kapucni nélkül valami munkás köpenynek néz ki. Kéne még egyet csinálni, de ehhez nincs anyagom. (nem is biztos hogy lesz : / ) Sajnos gombokat nem raktam rá. Nem volt miből. Majd beszerzek.




 A baba hajnyíráson is átesett, mivel göndör haja nagyon szétterülős és semmi frizurát nem lehet belőle csinálni. Plusz még fésülni is nehezebb. Így rövid hajjal meg hangsúlyos lett a szája, ami jó nagynak látszik. lehet, hogy majd lefaragom.




Nincsenek megjegyzések: