2014. január 23., csütörtök

Tip -top

Kipp-kopp. Kopog a cipő sarka. Érdeke, hogy ha babákra ruhát nézünk, azt kapni. De cipőt?? Nos neki álltam egynek. Két félét akartam, az egyik Barbie lábra valót, a másik MH.-ra. Az utóbbira nem lett semmi. Hogy miért? Mert kétszer nagyobb volt a lába mint a Barbienak, de még a legkisebb méretbe is nyeklett nyaklott a cipő. Ugyanis fimóból próbáltam meg összehozni. Lehet, hogy túl puha volt a gyurma, de egy tűsarkút nem bírtam összerakni. Összeraktam viszont egy vaskos sarkút, és mit ád ég most először megáll a saját lábán egy Barbi. Ez ugyanis nem jellemző rájuk, még ha a saját lábukra forrasztott cipőbe is vannak. Elég ormótlan orrú lett az orra, de kezdetnek megteszi. Majd kipróbálom még más módszerrel is. De tényleg miért nem lehet kapni cipőket? Steffi-nek van cipő készlete, de poén, hogy többféle méret, ami az ő lábánál kisebb. Vagy bele se lehet bújni. (azokat Bratz babákra adom). Szóval hol vannak azok a mini cipők??



1 megjegyzés:

Unknown írta...

Összeraktál egyet, de miből? Fimo gyúrmából? Az nem lehetett könnyű.