2014. január 20., hétfő

Irány Rió de Janeiro

Na persze csak képletesen. Nem bírtam ki. Olyan pőre volt szegény Alexis, hogy gyorsan ruhába bujtattam. Nemrég lehullott nálam némi könnyű puha kelme darab. A klasszikus piros és Alexis egzotikus bőre hihetetlenül jól passzol egymáshoz. Először csak a szoknyáról tudtam, hogy az milyen lesz. Tervbe vettem, hogy kötök hozzá egy pulcsit. (Az életbe nem kötöttem még olyat, csak szimpla sálakat) Mivel a kötéshez se fonal, se hústű, se gyakorlat. Elég soká lenne kész. Addig meg nem bírtam ki hogy pőrén hagyjam a felsőjét. Így bebugyoláltam egy varrás nélküli csík anyagba. Amit pechemre rövidre vágtam, így pár öltéssel fixen rávarrtam a babára. Nem baj annyira jó lett, hogy egy darabig át sem öltöztetem. Az összhatást nézve beugrott valami. Kendő a fejére. Kapott hozzá fülbevalót egy művirág bibét. Irány a Rió-i karnevál. Most jól vállon veregetem magam, mert eszméletlen jól sikerült. A fején a kendő meg nagyon nőiesen kiemeli az arcát. Ja majdnem elfelejtettem,  szoknyán hátul van egy óriás masni.




5 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Ez a ruha fantasztikusan jó lett! Nagyon jól áll neki a piros!

Fricskamacska írta...

Egyetértek, nagyon szuper szerelés!! Gratulálok hozzá, nagyszerűen áll rajta!

Agi írta...

Én is bekapcsolodok veletek Alexus véleményéhez,igen tetszik a piroska ruHája:)

csevi írta...

Köszönöm Lányok! Nálam most ő az új szerelem.

Unknown írta...

De tényleg! Nagyon jól sikerült.De nagyon! A hátulján az a masni csúcs!A fülbevalót is jól eltaláltad.