2013. november 7., csütörtök

Játékra tervezett babák. (lista folytatása)

Voltaképpen a lista írás azért jött ide, mert már megint egy rakás dolgot kezdtem el csinálni, de még egyik sem jutott el a végére, hogy bemutatásra kerüljön. Megszoktam hogy hetente, max. kéthetente írok. Nem követelmény csak jó egy kicsit locsogni.
Tehát amint írtam múltkor most a duci babák jönnek akikkel gyerekek is játszhatnak. A most kiválasztott típusok között jó néhány fiúbabát is leltem. Mármint fényképen. Persze ha élőbe is találnék olyat az csúcs volna.

Kezdjük Amerikánál. Vagyis American girl és boy.  Szép terjedelmes katalógusuk van. Szép kerek fejük van és ami tetszik, hogy finom kedves bájt kölcsönöz az arcuknak az enyhén nyitott száj kivillanó fogakkal. És a szeplők... azok kellenek. Lányok közül mindenképpen frufrusat szeretnék. Ráadásul ami itt van a képen kerekesszékes, azt kifejezetten csípem. Tehát székkel együtt kell. Na jó szeretném. A fiúk közül a sötétebb hajszín tetszik, de túl sötét a szeme hozzá. Föl kéne cserélni néhány dolgot a fiúkon.





A következő egy BFC lány és fiú. Bár a lányból van egy hamisítványom (Bambusz hívta fel rá a figyelmem), Natalia gyártótól, egy eredeti példány még jól jöhet, pláne ez az egzotikus példány. De egy frufrus példányt is befogadok. És bizony nagyon megörültem hogy létezik ebből is fiú. Ezek is könyökben, térdben, bokában, csuklóban, mellrészen mozgathatók. Kivéve a fejük forog mereven, le föl nem hajlítható mint az anorexiásoké.


 

Szorítunk helyet a Designa Friend lányoknak is a gumi kezű-fejű-lábú textil testű babának.Ebből csak egy árva fiút találtam.




És még egy vékonyabb de nem teljesen soványka lány a Famosa Nancy. Érdekes pont ma találkoztam vele. De a boltba hagytam, mivel nagyon világosnak találtam a haját a bőréhez viszonyítva. És én mint köztudott barnákat szeretem, így ebből keresek majd néhány példányt.



Na egyenlőre ennyi. Ebből is akad bőven elérhetetlen példány. De azért jó ábrándozni, hogy mi lenne ha...




2 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Hát, ha abból indulok ki, az én listámról milyen sebességgel kerültek a gyűjteményembe a babák, akkor neked is lesz hamarosan, amelyeket lehúzhatsz! :) Szerintem az már a bevonzás első lépése, ha megosztod, mit szeretnél ;) Sok sikert a beszerzésükhöz!

Bambuc írta...

Szép válogatás! American Girl babákból csak lányokat készítenek, de lehet kapni kopasz babát is, aminek nincs parókája, illetve lehet venni parókát is külön e-bay, más márkától és azt ragasztják a gyűjtők a baba fejére. Így lesz fiú babájuk. A kopasz babákat azoknak a gyerekeknek találták ki, akiknek valamilyen betegség miatt kihullott a hajuk: rák, leukémia stb. Így ők is egy saját magukhoz hasonlító babával játszhatnak. Ez egyébként a márka jelmondata is. Mármint, hogy bárki vásárolhat olyan babát, ami pont olyan mint ő. Nekem van egy pár, nézd meg a blogon:-)

A vörös hajú Nancyt azonnal elfogadnám én is, de a közeli Tescoban nem lehet kapni. A vaterán meg 11 000Ft.

Remélem sikerül beszerezned ezeket a babákat.