2013. szeptember 21., szombat

Kabát vásárlás

Eljött a tél nyűge a kabát hordás. Döbbenetes, hogy mennyire nem kaptam, lánykámnak méretébe egy olyan kabátot ami neki is tetszik. Mostanában untig ismerünk minden ruha boltot annak kínálatát. Pont ezért olyan helyet kerestem ahová igen ritkán járok. Ázsiai center. Ezt az a hely ahová nem csak ruha miatt jövök. Itt található egy óriási játék birodalom a Galaxy játékáruház. Ez azért nem lehet kihagyni mert itt olyan is van ami szokványos belvárosi játékboltba nincs. Például Dream house barbik itt megtalálhatók szempillás kivitelbe, egy darabos csomagolásba. Jelenleg kapni az összes szereplőt! Bár én nem babát venni mentem oda, de 1500-ért egy Bratz babát nem tudtam ott hagyni. Fekete démon. Gyönyörű. Ez egy virág baba. Találtam benne cserepet alátéttel, locsolókannát és virág magot. Állítólag az a virág lesz majd ami a kis lila címkén van. Amúgy a leánynak szintén valami borzalmas zselatinnal volt bekenve a haja, de kifésültem és lett egy dús korona.





Nincsenek megjegyzések: