2013. szeptember 26., csütörtök

Hóruha avagy Midge új ruhája

Elég sokat vacakoltam vele. Megint csak szabásminta nélkül dolgoztam. De muszáj is volt, mivel elég sokféleképpen variáltam ezt a ruhát. Szóval fölraktam, leszedtem, ráncoltam, hajtottam, derekasat, tüllel és a nélkül, szalagoztam. És mit ád ég a szemem elé került az egyik dobozkám, amibe csupa virág, masni pom-pom rejtőzött. És itt beugrott egy kalap. Hát azzal kezdtem. Mikor a kalap kész lett, jöhetett a ruha. Remélem tud benne járni.




3 megjegyzés:

Tristen írta...

Nekem nagyon tetszik, főleg a hógombócos kalap!

Fricskamacska írta...

Nekem olyan menyasszonyos :) Hiába, mikor esküvői ruhaboltot tervezünk nyitni, valahogy mindig menyasszonyi ruhákat látok mindenben :)

Nőszirom írta...

Nekem igazán
tetszik, no persze én egy Midge rajongó vagyok. Szerintem neki szinte minden jól áll.