2013. szeptember 25., szerda

Huladékból összedobott

Találtam néhány 10 cm széles csíkra vágott anyagot. Anyag széle. Meghagytam a formáját, csak csíkokat varrtam egymásra, keskenyet széleset, pántosat. Mindnek alapja téglalap. Ráncoltam, szűkítettem, szegtem. Született 3 szoknya, ugyan ennyi felső. A szoknyák egyformák, a zöldek megkötősek hátul a lila tépőzáras. A felsőkből két pántos született, egyik hajtásokkal bevarrt széles pánt, másik nyakba tépőzáras rolni pánt. A V nyakú blúz két téglalapból született elöl összevarrva és oldalt is összevarrva, alján díszítő szegőhímzéssel. Mindegyik felső hátul tépőzáras. Kitűrve betűrve hordhatók.






2 megjegyzés:

Lisztina írta...

Hát Csevikém nekem ezekhez az apró kis fodrokhoz, ráncokhoz, kettő öltés előre, kettő oldalra, pici szegő, pici tépő... na! ehhez nincs türelmem. És legalább a lánykád szereti öltöztetni a babácskákat? Nagyon csinik lettek :)

csevi írta...

Most kapott rá a gyermek a baba öltöztetésre, mert már rengeteget cserélhet.