2012. október 3., szerda

Csajok egymás ruháiba

Mostanában alkotás helyet rám jött a baba cirógatás. Rámolom, fésülöm, öltöztetem, fotózgatom őket. Kislányos elfoglaltság. És itten elbújok a lányos jelző mögé a kisit elhagyva. Végtére is lány vagyok még ha meg is asszonyosodtam. Egyszer édesanyámat megkérdeztem, mikor érezte azt, hogy most már felnőtt. Mire jött a válasz: - Ki mondta, hogy felnőttem? Így aztán szülői részről sem vagyok elmarasztalva.

A múltkor lecsupaszítottam a babákat, hogy lássuk a méretűket. Ha jobban megnézzük őket valóban csak a fejek mérete a különbség. Amúgy meg simán tudják hordani egymás ruháit. Kivéve a kicsiket.

Elsőnek itt a manga baba. Fölkerült rá a basic barbie felsője és pullip szoknyája. Meg kell hagyni a szoknya irtó mini.


My scene csak a pólót kapta kölcsön a mangától, ám HM fiúról lelopta a szemüveget. Ettől nagyon retró lett.



És jöhet egy újabb retró 80-as évek. A fölsőt én varrtam my scene szoknyájához anno. Barbie vehette fől pullip farmerjával.


Na erre a lányra is jutott ruha. Manga nadrág és pullip felső. Ez utóbbi nem áll jól neki. Lötyögős. Igaz pullip babán is az, de nála a nagy fej kompenzálja.


Retró barbie retró kötésben. Kivéve a feje nem retró. :) Mivel ez pont az ő testére készült mellbe csípőbe totál passzentos.

  
Dal baba csak egy ruhát vehetett fől. Mivel csak egy baba mérete hasonlít az övéhez Bratz baba. Így a két lány ruhát cserélt. Amúgy dal baba pár milliméterrel kövérebb, de be lehetett zárni a ruhába.


Bratz baba viszont dal ruhájában úgy fest mint aki aludni tér. Ezen a csajon úgy nézz ki mint egy hálóing, ami egyébkén angyal ruha.


A HM lányok, csak pár holmit kicseréltek magukon. A fehér ing pullip babáé, a farmer pedig dal babáé volt.


 Pullip baba megirigyelte HM Kleó pizsi nadrágját. Le is nyúlta felvette. De hiányzott egy jó felső. Hát az bizony nem akadt a lányoknál így megkapta HM fiúcska ingét ami pont jó lett rá. Mit keres ez a lány a fiókba?


Ez meg itt az én dicsekvésre való futó muskátlim.




Nincsenek megjegyzések: