2012. október 9., kedd

Ülőpárna

Régebben kaptam egy rakás farmer anyagot amiből született egy zsebes tartó. Ám a megmaradt farmerokból még nem készítettem semmit. Néha egy egy babának szoknyát, gatyát. Ám már régóta tervezem, a székekre egy strapabíró anyagból valami ülés huzat, mert nyáron rátapadunk, télen oda fagyunk a székeinkre. Mivel kis darabokról van szó csak patchwork technika jöhetett szóba. Sok keresgélés után találtam kettő olyan blokkot, ami nem olyan mereven szögletes és önmagába is mutatós. A közel jövőbe majd könnyebb blokkokat választok mert mire a farmert több rétegbe begyömöszölöm a gép alá, haza is vágja szegénykémet. Ezzel most kivételesen elbírt a gépem. Én viszont vért izzadtam.  A másik nehézséget a színek összeválogatása volt. Mivel még két hasonló szín esetében is látható eltérés. Arra azért vigyáztam, hogy szimmetrikus legyen a színvilág.