2012. május 25., péntek

Nosztalgia II.

Nézzük mit is találtunk a baba ruhás szekrénybe. Mikor még elpakoltam őket anno, még nem sejtettem mi lesz velük, csak azt  tudtam nem akarom kidobni őket, mert nagyon szerettem velük játszani. Van egy sirámom. Életem első Barbie babája nem az eredeti volt, hanem minden ízében mozgó baba volt, aminek jól láthatóan a csukló pontokon fémszeg volt. Bevallom gyerekként utáltam, mindig eredeti példányért könyörögtem. És mihelyt megkaptam, könyörtelenül kukába vágtam, hiába játszottam vele évekig. Most meg mint igazi babás siránkozom, hogy nem lett megmentve, mint a másik kettő. Igaz a lány elhagyta a fejét Gondolom VIII. Hendrik feleségének képzelte magát. Bár a ruhatára nem erről árulkodik. Az meglehetősen modern, mi több a felfedeztem benne a saját és anyám munkáját is. A bemutatóhoz kölcsön vettem a lányom babáit is. Néhány mese szereplő biztos közismert.

Eredeti test eredeti vásárolt ruhájában. A test már jóskánt besárgult. És ez még a tapadós gumi lábú. Nehéz rá nadrágot húzni.


Ezt az estélyi ruhát, édesanyám varrta. Volt hozzá egy kapucni pelerin is, de az sajnos elveszett. Nagyon szerettem ezt a ruháját a babámnak.


Nagyikám horgolása. Egyetlen egy babám se úszta meg hogy kötött, vagy horgolt holmit ne kapjon.


A 90-es évek divatja alapján ezek már bolti holmik rokonoktól.



Na és egy magyaros.


Folytatás következi - mi van a fiúkkal?

Nincsenek megjegyzések: