2011. november 21., hétfő

Jövő kép

El kell panaszoljam... nem tudom betenni a fotóimat a gépbe. Még egy ok amiért nem leszek beszámítható blogíró egy darabig. Azért majd figyelek. Elsődleges ok a költözés. Tetőpontra hágtak a dolgok. Lassan beborítanak a dobozok, ránk dől a fal (utóbbi csak képletesen) Én meg csak azt nézem, hogy 3 napom van kifesteni egy lakást, egy nap a költözés, a többi fent maradó 7 nap takarítás bútor szerelés. Vissza a munkába, majd nyakamba veszem a leányzót és örülök ha a karácsonyt nyugalomba tölthetem. Érts, nem én főzök, hanem a párom. Úgy is imádja csinálni. Én meg csak arra vágyom majd, hogy élhetővé varázsoljam a helyet és megadjam a módját az ünnepnek és ne a tehetetlenség káosza boruljon rám. Azért csak annyit kérek tőletek szurkoljatok, hogy a költözésünk napján ne essen a hó, mert attól befagyna az agyam is. Arról már írni sem akarok, hogy mindenki varrós dolgot kért tőlem karácsonyra. Majd utólag beszámolok róla, hogy mik voltak azok. Remélem addig életet lehelek a fényképező program, vagy memória hiányába. Uff!  Itt én beszéltem! Tényleg manapság miért nincsenek indiános filmek???

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Szorítok, hogy ne essen a hó! Ahogy téged ismerlek, tuti nagyon szép lesz minden! És vannak indiános filmek, csak jó helyen kell keresni!