2011. november 7., hétfő

Halál babák

Monster High. Legújabb őrület lányok körében. Hulla hülyének kell lennie a szülőnek, ha ilyen babát megvesz a gyereknek. Mitől jött divatba a halál vágy, hogy már egy 6 évest is megkörnyékezi? Rá van írva a dobozra, hogy +6. Ami engem megkapott, kifolyólag az, hogy Magyarországon először lehet olyan anorexiás babát kapni, aminek keze, lába kiszedhető, hogy öltöztetni lehessen. Így listára vettem, hogy beszerzek egyet. Először is nem akartam füleket, fogakat, kiálló nyavajákat, az utóbbi valami halféleség vízi szörnyike. A másik kettő farkas, meg vámpír. Kinéztem a szemüvegest, hát lementem zombiba. Na már most a vásárlás ideje alatt velem volt alig 4 éves lányom, aki valószínűleg a tetkók miatt kinézte Frankeisten lányát. Sürgősen váltanom kellett egy emberszabásúra, mert, hogy kijelentette játszani kíván anya új babájával. Így aztán végképp haláli babát választottam múmia képébe. Hát el kell mondjam ezek a babák tényleg haláliak. Azt a pár dekát ami rajtuk van formailag, még a csontok is megirigylik. (A kutyák viszont keveselnék) Ahogy az ember megfogja az egészet, minden végtagja kifordul, elfordul, de semmi tartás. (kivéve ha beleteszed a tartójába.) Szóval a baba egy jó fej lenne ha nem a halált játszaná. Majd valaki elmagyarázza, miért kell megidézni már gyerekkorba a halált. Ja a baba eredeti Mattel a Barbie baba gyártójától.

Itt még dobozban érintetlenül

Ez a göcsörtös tartás. Lányom kezébe folyton hátra dől. Kimentettem olyan mint egy kínai artista lány aki a fenekit a fejére teszi.

Egy kis hulla fény.

 Múmia módi. Ó jaj a kezem elveszett!

Ha csak az arcát nézzük nem is olyan hulla kinézetű.

6 megjegyzés:

Luna írta...

Próbáltak valami újjal előrukkolni, ezért születtek meg a híres rémek lányai (Drakula, Frankeinstein, Múmia, Zombi, stb), akik a Monster High iskolába járnak. Élik a tinédzserek mindennapjait. Csak épp egy rém világban.

Ha érdekel a téma, itt meg tudod nézni őket:
http://hu.monsterhigh.com/videos/

A babákat itthon 3 féle kivitelben lehet kapni.
1, a pizsamás készlet, amit Te is vettél, de ebből csak 4 baba van (a szemüveges Ghoulia Yelps, rózsaszín hajú - Draculaura,Frankie Stein, Cleo de Nile )
2, kiegészítős, ebben a kiadásban 7 baba kapható (említett 4 + Clawdeen Wolf, Lagoona Blue - a halszerű, Holt Hyde - az egy szem fiú)
3, rongybaba kiegészítővel

Nekem leginkább a pizsamás babák tetszenek, abban kevés a vadság, vagy hogy is fogalmazzak, nem annyira rémek. A rongybaba kivitel nem tetszik, pontosan a rém kinézettel rombolják le a báját. Szerintem...

Na de hogy írjak valami jót is, szép babát válaszottál!! :) Valóban Cleo a legszolídabb baba a csajok közül.

martimez írta...

Én még pont egy ilyenre fenem a fogam. Van már a 10 éves Emma lányomnak egy vámpír csaj, a 24 évesemnek egy uszonyos , a 13 éves (amúgy nagyon fiús ) Nóra lányomnak egy Frankenstein leszármazott.

martimez írta...

Szerintem is ő a legemberibb, egy kicsit hosszú a szeme, de szép.

En írta...

Ahogy elnéztem őket, tényleg ez a lány a legszebb közülük.
De már ezeket a babákat is látni átfestve:
http://esthyswonderland.blogspot.com/2011/08/skull.html
Draculaura:
http://esthyswonderland.blogspot.com/2011/08/je-me-lance-d.html
Az átfestett Lagoona nekem tetszik. :)
http://esthyswonderland.blogspot.com/2011/08/les-ptits-monstres.html

A „Baba gyűjtőknek”-hez: Ilyen gyűjthető babás újság volt a 90-es évek végén(?) is, akkor járt hozzá újság. Az első rész babája még megvan, ha jól emlékszem egy indiai lány. Az ő ruhája is valahol ragasztva volt, de azért megkopasztottam. :D

csevi írta...

En! Hát ha így átfesteném a babáimat tuti rém álmodnék, ha éjszaka felkelve meglátnám.
Luna, nem is tudtam, hogy létezik film róla, most azon izgulhatok, hogy a lányom meg ne nézze. (másnál)
Martimez, a múmia elég ritka példány. Nálatok minden lány gyűjti a babát?
Nálunk elég kemény alkudozások vannak az enyém, tiéd baba fogalmak közt.

Luna írta...

Csevi: igen, létezik rajzfilm, játék, nekem annyira nem jött be képileg se, tartalmilag se. :(

En: ezek a babák nagyon durvák lettek. :(

Martimez: de jó, nálatok mindenki babagyűjtő?? :)