2020. augusztus 2., vasárnap

Ez meg Az

Mostanában csak az ötletek jönnek, meg az érzés, hogy meg kell csinálni. A fotózás meg háttérbe szorult.  Nincs dokumentálva már semmi csak a kész eredmény. Így most ömlesztett tartalom jön.

Fene tudja miért pont most nyáron, de rám jött a télikabát varrás. Pont akkora szőrme darabkáim voltak amiből kijött egy kabát. Rém egyszerűek, csak eleje, háta meg ujjából áll. se zseb, se gallér.  Van hozzájuk nyári gatya is. Az egyik kicsi lett, a másik a zsebes meg túl nagy. Valahol láttam egy jó gatyuszt, de nem adja vissza a fazont amit szeretnék.




Aztán még felturbóztuk az őszi ruhatárat melegebb darabokkal. A szoknyáshoz nem készült zoknika de majd pótoljuk. A  kabátos a gyerek nyári kinőtt pólójából van.






De nem csak a ruha fronton készültek dolgok.
Ideje berendezni már a szobákat, hogy lakhatók legyenek. Kapott a ház némi bútort, amire és amibe pakolni is lehet. Egy polc térelválasztó és egy komód. No meg most már elkészült az előszoba is.

A térelválasztó: Egyetlen probléma, amíg nincs véglegesítve a falhoz borul minden.



A komód: Minap megtetszett egy normál verzióban ezért megcsináltam, csak a papírboltba nem kaptam a barna 50 árnyalatából szó szerint semmit, ezért lett ilyen színes.


A papírzsepi tartó: Az egy elrontott fiókból készült. Volt haszna. :)


És az előszobai cipő tartóm:



 Felszereltem a fogasokat is.


És végezetül: Hajkurásztam egy testet a Maddie Mod árva fejecskének. Mivel rémesen kicsi a lyuk a nyakán, bizony nagyon karcsú nyakú test kellett hozzá. Most találtam egy kisméretű klónt. Bár még ennek is vastagabb a nyaka, bőrszíne se egyezik,de már nem akartam test nélkül látni. Majd csak találunk egyszer neki valót. A testre a monster ruha méret a jó. A haja nem a sajátja, hanem paróka.




2 megjegyzés:

Barbidou írta...

Szenzációsak a bútorok!

Agi írta...

Cupik