2020. június 30., kedd

Duci fej csere

Van egy kedvenc ducim. A 101 fashionista. Ez egy + egy ruhás kivitelű baba. Imádom a pofiját a frizuráját, az ezüst csillogású szoknyáját a csíkos felsővel.


Van egy nem szeretem ducim. Ez a második jóga sorozat vörös hajú leányzója. Nem bírom megszokni az arcát. Amikor először netten láttam, tetszett meg hát első duci méret volt. De mikor személyesen kézbe vettem, bizony nem bírtam megvenni. Valószínűleg a szája miatt.



Egy közös pont van a két duciba. Nagyon világos a bőrük. És pont leárazták a duci jógást. Így volt most már indok a megvásárlásra. A leányzó nem sokáig volt a dobozába és irtó gyors fejcsere jött létre.





Most már 3 duci mtm van. Az eddig megjelent összes színben. Csak egy tartotta meg a fejét.


Imádott lánykámat továbbra is megtartom vagány verzióba. A múltkori szabásminta készítésnél mondtam, hogy lesz duci farmer. Nos jobban sikerült mint a ruha, ami kabátnak nézz ki. Fogtam egy körömreszelőt is és kikoptattam a farmert. Most el vagyok olvadva ettől a nadrágtól. És olyan vagányul áll neki.







Nincsenek megjegyzések: