2020. június 14., vasárnap

BMR 1959 fekete szépség

A BMR sorozat fekete lánya jött hozzám. Amilyen jó minőségű volt a fiú, olyan sok hibát rejtett a lány. Sajnos ezeknek legfőbb hibájuk az, hogy vásárlás előtt sem tudod megnézni a figurát, mert teljesen zárt cipős dobozba van, így nem láthatók a hibák sem.  Ennél a leányzónál meg úgy nézz ki hogy típus hibák vannak. Amilyen szép az arca a lánynak, olyan kritikán aluli a teste.
Eddig nekem nem volt problémám a mtm testekkel. De a mostaninak a könyöke jóskánt beszorult mozdítani se lehetett a felső ízületet. A lába az öntés során valószínűleg nem keveredett jól, mert foltos a fénye - matt váltástól. Ezen kívül az egész test sorjás.






Eleinte a könyöke csak ennyire hajlott. teljesen beszorult a felső rész. Nagyon rászorult a felső kar a könyökre.  Pengével alányúltam, hogy tágabb legyen és mozogni tudjon. De így is fogó kellett hozzá hogy megmozduljon.




A lába viszont jól hajlott, ellenben a felülete iszonyat foltos. Mintha elfelejtették rendesen összekeverni az anyagot a festékkel. De érdekes módon tükrösen egyforma a hiba a két lábon.






 Most már van egy kreol meg egy fekete ducim. ideje lesz bemutatni őket egymásnak.


 Azt hiszem megvan a közös téma. Elkezdődött a csevegés.


1 megjegyzés:

Barbidou írta...

Nem értem, hogy a Mattelnél nincsenek minőség-ellenőrök? Mostanában nagyon sok a hiba, pedig ezek a babák nem is olcsók.
A könyökével nekem is ugyanígy problémám volt. Felmelegítettem az ízületet hajszárítóval, és akkor mozdult meg, utána már rendesen működött.