2019. december 5., csütörtök

Hajléktalanok

Befogadásra lelt két hajléktalan baba. Pontosabb szóval ki kukázták őket egy szelektív kuka tetejére. Tiszta szerencse hogy észrevettem őket a sötétbe. Otthon aztán jól szemügyre vettem őket. És kiderült hogy gyűjtői csemegét kukáztam. Egyik se a saját ruhájába volt. A Barbi egy házi készítésű menyasszonyosba volt. A másik leányzó meg egy Barbi felsőbe árválkodott.

Először is rendbe szedtem őket. A Barbinak rengeteg vaskosan fonott haja volt, aminek tisztítás, bontás után jó ha a fele megmaradt. Egyszerűen olyan rossz állapotba volt a haj, hogy széttört.

Közbe meg kiderült az is miért is kukázták őket. Mindkettőnek törött a nyaka.  De menthető volt. Sajnos az előző tulaj belenyomta a nyakba fejet ezért elég tömzsi volt. Szerencsére a forgó az megmaradt a fejbe ezért meg lehetett csinálni. Igaz ragasztott lett de körbeforgatni még lehet. Csak bólogatni nem tud.












Tisztogatás után mindketten kaptak új rucit. Sajnos a Barbinak, aki nem Barbi, hanem Midge, nem jöhet össze a régi ruhája, mivel sellő volt fénykorában. Így gy kicsit menyasszonyosítottam. Jobban áll neki ez a fazon mint  régi fehér. ötven kiló smukkot is ráraktam. Érdekes a nyaklánc nem simul a nyakára, pedig Barbi példány. Csak kb 15 év a korkülönbség a nyaklánc tulajdonosához viszonyítva.



Az ifjú leányzóról meg kiderült, hogy ő nem más mint....... Hannah Montana Ő is kapott új ruhát. Hogy kicsit hasonlítson az eredetihez, megkapta méhecske szuper nő ruháját. Találtam egy prémes mellényt is, azt is ráadtam. Lányom a végeredmény láttán csupán megjegyezte, hogy borzalom divat irányzatom van. :D
Majd ha lesz jobb kicserélem.



És az eredeti ruhájukban:



Nem tudja valaki hogy aez a felső milyen ruhához tartozik? Barbie méret.



1 megjegyzés:

Barbidou írta...

Gratulálok a zsákmányhoz, nagy mázli volt, még akkor is, ha törött volt a nyakuk!