2018. december 15., szombat

Újak

Mostanság eltűntem a süllyesztőbe. Se géphez nem jutok hozzá, sem a fotózáshoz nincsenek meg az adott fények.  Vakuzni nem szeretek, mert más a fényhatása, de most itt tél víz idején csak homály van. Ma esett le az első hó. Kíváncsi vagyok hányan sztoriztok ma havas képekkel.

Ami meg a tényeket illeti...
Az új babukák. Mindkettő listán volt. Mostanra pipa. Az egyik az a hőn vágyott Shibajuku baba. Mivel én imádom a nagyfejűeket és van is jó pár belőlük, szinte értelemszerű hogy gyűjteménybe kell kerülnie. Bár ez most egy véletlenszerű fogás volt. Mivel elég drága, hát foghúzás szerűen szántam rá magamat arra hogy megvegyem. Mígnem a Pepcoba kapható lett féláron. Így hát dobozon fogtam és hazajött velem.

Íme a leányzó:

Dobozában egy rakás haj csatt is volt, de azt elbirtokolták.


A ruhája cuki. de az egész baba az. Sapiján hátul van egy lyuk amit elfelejtettem fotózni. Az a hajának van.


Ízületes. Leültethető. térd, könyök, csukló is mozog a szokásosakon kívül.


Ez az ülés mód nehezen megy támasz nélkül, mert a fej súlya eldönti hátra.


Meztelenül és behajlítva. A hajlítási pontok maximumon vannak.  A kart nem lehet a fej közelébe hajtogatni.



Pöttyös masnis bugyika.


Bokája viszont a csuklójánál is vékonyabb. Támasz nélkül cipőbe se nagyon áll meg.


--------------------------------------------------------------------------------------


És a másik.

90 fashionista barbie

A vadászat vége, vad elejtve. Történt ugyanis, hogy mentem az Auchanba Budaörsre. Ott csináltak egy kedvcsináló üveg burás világot a babákból. Ott láttam meg legelőször. Vicc... az csak egy kiállítási darab volt. 

Aztán hogy hogy nem a tescoba teljesen véletlenül bukkantam rá és leárazva. Na gondoltam akkor itt az én karácsonyi ajándékom. Őt is dobozon fogtam és haza hoztam. 


Ő viszont kíváncsi volt hova került.


Be is ment a lakókocsiba bemutatkozni.



Szívesen fogadták és örültek is neki.




A házból eljött Amy. Hát van köztük különbség. Amy amerikai szépség. A 90 meg afrikai szépség.  No ehhez nem fogok testet találni.


Itt látszik milyen szín különbség van barna és barna közt.


4 megjegyzés:

Barbidou írta...

Most meglepődtem, mert teljesen azt hittem, hogy az új fekete MTM baba és a 90-es színe megegyezik.
Így már nem is bánom, hogy nem vettem meg, igaz nem is találkoztam vele sehol.

Boróka írta...

Gratulálok a lányokhoz, nagyon klasszak! Yoko-t személyesen én is ismerem, már fotóztam is, de még lusta voltam felrakni a blogra, emellett megvettem hozzá a másik két Shibajuku-t is, Suki-t és Shizuka-t, mert nem voltam képes otthagyni őket a Pepco-ban.
Kár, hogy a 90-es lányt nem ízületesen adták ki, mert úgy tényleg sokkal jobb lenne, de talán majd lesz hozzá valamikor mtm. :-)

L. írta...

A Shibajuku baba karízületeit próbáld kicsit más irányba fordítani, hajlítani - az én Yokom (ugyanez a verzió) itt ül mellettem, és az egyik kezével befogja a száját, a másikkal a szemét takarja, szóval abszolút meg tudja érinteni a fejét a kezeivel :)

Á írta...

Hűha, nem tudod h most is kaphatók e a Pepcoban? Én csak nemrég figyeltem fel erre az üzletláncra és bánom h nem korábban :D. Mennyiért voltak még tavaly karácsony környékén? Ja és melyik Pepcoban van nagyobb választék a játékokból?