2018. november 3., szombat

A fürdő

Végül egy nap Amy felhívta Asha-t, hogy készen vannak a fürdőszoba tervek, jó lenne megnézni. Másnap találkoztak is.

Szia! Meghoztam a terveket ahogy kérte. -kezdett mondandójába Amy - Több variációt készítettem, de csak ez a kettő volt ami szerintem stílusosan kényelmesen megcsinálható. Mutatta a képeket Ashának.


- Szia! Muti a terveket! Nagyon izgatott vagyok mit hoztál.
- Tessék. Ez itt egy fürdőkabinos megoldás. És itt a másikon pedig káddal terveztem. Mindkét esetben a mosdó ugyanott lesz. Viszont a WC már máshogy helyezkedik, mert a kád nagy helyet foglal. A zuhanykabinosnál úgy gondoltam célszerű az ablak alá helyezni, így jobban szellőzik. Nos melyik tetszik? - kérdezte Amy.
- Hú de nehéz dönteni. Véleményem szerint mindkettő jó. De majd szavazásra bocsátjuk a lányok közt.




- Viszont... ha már itt vagy nincs kedved segíteni a fürdő csempézésébe? Már ide vannak készítve az alapanyagok. - kérdezte Asha Amy-t.
- Oké. Szívesen segítek. - jött a válasz.


Ezzel a lányok nekiálltak a fürdőnek. Gyönyörű keleti mintás csempe került a falra. De csak fejmagasságig.



Utána jött a felső falrész egyszínű csempézése.



- Na lassan megvagyunk az egész ház kidekorálásával. - mondta Asha
- Igen, már csak a konyha van úgy tudom.
- Segítenél abba is?
- Hát persze! Ha akarod a padló lerakásba is szívesen segítek. - ajánlotta Amy.
- Szuper! Bár a lányok nem szívesen veszik, hogy ha kimaradnak a munkából. Majd egyeztetünk később, jó?
- Oké. Nem gond.


------------------------------------- folyt. köv. ------------------------------------

1 megjegyzés:

Nőszirom írta...

Annyira imádom a történetet, a képek szuperek. Már most várom a konyha hogyan készül!