2018. március 4., vasárnap

Fejcserés támadás

Nem gondoltam volna hogy ilyen hamar megtalálom amit keresek. Mivel a harmadik szériás fashionista babákat egy hét alatt elkapkodták. Ahhoz viszonyítva gyors volt a feltöltés. Nos mivel bőrszínhez kellett nézni a babát, hát leszűkült a találat is.  Kettőt találtam a táncos árnyalatához. a 72 és 74- t. Az utóbbinak nem vagyok megbarátkozva az arcával. A 72- es meg kellően vagány. Bár kicsit megtévesztett. Nem tudom miért nem vettem észre hogy két színű a haja. Mikor megérkezett a csomag, meglepve láttam a világoskék copfot. Imádom a kék színt, de hajba nemigazán vagyok oda érte.




A leányzónak szép arca van.


Kibontott hajjal. Csak a külső kör van barnával tűzve. Ha jól igazítjuk a tincseket, még elég jól érvényesül a barna.



 A cipője egy ász. Vastagított sarka van így megáll támasztás nélkül is.


 A két lány egymás mellett.


Fejcserével. Úgy látom a itt is ugyan az a probléma, mint a másik fejcserésnél hogy, egy pici árnyalattal sötétebb a vékonyka. Ruhába nem látszik.


Szerintem ezzel a fejcserével még a lányok is jobban jártak. A piros fej ugyanis nem tetszett a cruvy-n, de a vékony testen már jobban érvényesül. A sötétebb haj árnyalat viszont jobban megy a dundisághoz.


Hoppá! Hát hiába táncoltam, még is elhíztam.


Hurrá sikerült a fogyókúrám!


4 megjegyzés:

martimez írta...

Nekem is van ez a lány ,és nagyon tetszik a bébi-kék tincs a hajában. Jó lett a csere , illik hozzá ez a vagány frizura. A másik is cuki , talán ezzel a MTM testtel még aranyosabb .

világbaba írta...

Nagyon különleges! Tetszik a haja! Jól áll neki, hogy hízott egy kicsit, vagy inkább csak izmosodott a tánctól!

Barbidou írta...

Helyes arca van ennek a lánynak, én is gondolkodtam rajta, de bevallom, végül pont a barna-kék haj miatt nem vettem meg.

Boróka írta...

Én is így vagyok vele, hogy kicsit zavaró a kék szín a hajában, hiszen olyan jól áll neki ez a barna, maradhatott volna teljesen az. Néha nem értem a Mattel ilyen szélsőséges elgondolásait. De végül is, lehet, hogy valami karaktereset így lehet kihozni belőle. :-)