2018. február 25., vasárnap

Eredeti Lil sisters

Mikor a Müllerbe megyek, szó szerint azt várom, hogy elkáprásztatsanak valamivel. Ez az a hely ahol még képes gyerekként meglepődni az ember. Ugyan akkor elvárásaim is vannak. Mikor megismertem a LOL surpriset, vártam, hogy behozzák. És pont a játék shop oldalán olvastam a hírekbe, hogy annyira népszerű volt, hogy már el is fogyott a készlet. Én még ilyen megnyúlt pofával nem olvastam híreket. Mivel nem vásárolok külföldi oldalakról nem tehettem mást, mint reménykedtem. No és tényleg a remény hal meg utoljára.
Váratlanul fedeztem fel a Müllerbe az első golyóbisokat. Így mikor kifutott a készlet és tudomásomra jutott, hogy készül az új széria, szinte elvárásként néztem a polcokat,hogy ott legyen a sárga gömb. Hát ott lett. De nem az amire számítottam. Nagy tesó kis bébije került a polcokra. Aminek szintén örültünk, csak nem úgy mint a nagynál. Arra még mindig várok. Nem adom fel a reményt.
Itt az első vadászat:

Kis gömb


 Első réteg alatt, a "ki lehetek" kép.


 Második réteg alatt matrica, hogy színváltós e vagy sem.


 Utolsó réteg alatt a gömbike.


 A gömb takarja az összes további tartozékot.

 Négy meglepi.

 A baba, a táska, a kiegészítő a nagytestvérnek, és a gömb lánca.


 Sziasztok!


 Ugye úrilány vagyok?


 A picurka színváltós. Kesztüje és zoknija van. Sajna arról nem készült fotó.


Anyagi minőségben óriási a különbség a hamis és eredeti közt. Ha egymás mellett van, szemet is szúr a különbség. Fotót majd később. Eltűnt a hamis bébim.

Nincsenek megjegyzések: