2017. július 8., szombat

Keményítünk.

Ez nem valami elhatározós szöveg, hanem egy keményítő kipróbálása. Pontosabban textil keményítőé. Az ötletet a kis lámpa búra készítése, lufik segítségével adta. Ezért próbára tettem a készen kapható folyékony textil keményítőt. Hát őszintén, nagyot csalódtam. A keményítő nem hozza a nevét. Még hígítatlanul is képlékeny maradt. Gondoltam kipróbálom Froggy mintájára a kerti függő fotelt. És sajnos nem tartotta meg a formáját a nyílás. Ahogy súly kerül bele egyszerűen össze csukódik a nyílás.



Ám kipróbáltam sima textilen is a keményítőt. És azokból készítettem egypár baseball sapkát. Nos vicc, hogy itt meg túl merev az anyag, nem olyan laza a fazon. Második világhábis sapikra hasonlít. Pech, hogy nincs terepszín anyagom.




Készült egy kalap a keményített textilből, de az nagyon rosszul sikerült. Azon még dolgoznom kell.


De ha már kalap akkor még egy új módszer. A sűrűn egymásra tekert fonal. Ehhez a fazonhoz viszont jó a keménység. Viszont nagyon melós és ragadós munka. A keményítő egyben ragasztóként is funkciónál.





Úgy látom el lettünk látva néhány fejfedővel.

Nincsenek megjegyzések: