2017. március 19., vasárnap

Zoknik

No nem a babáknak. Vagyis a babáknak, csak nem a lábukra. Hanem az felnőtt és gyerek zokniból pulcsik. Már régen ki akartam próbálni a zoknis ruhákat, de sosem volt olyan példány ami alkalmas lett volna. Most sem volt igazán. Így nekiálltam venni néhány mintás zoknit. A fele eltűnt a gyerek fiókjába mert megtetszett neki. Mély sóhaj és megint megnéztem van e a sajátom közt használható. Végül csak ráakadtam egy használható példányra. A malackás volt az első. El is bénáztam az ujját. Így egy váll letolós rövid ujjú született boka zokniból.



A másik pulóver az már jobban sikerült. Igaz itt egy pulcsi szabás volt tehát nem nagyon lehetett elrontani. 




1 megjegyzés:

Vik írta...

Zokniból pulcsi, tök gyors, nagyon szeretek belőlük pulcsit csinálni. de van olyan ágy, kanapé nálam, aminek a párnája készült zokniból. Én minden elrongyolódott zoknit igyekszem újrahasználni ilyen célra.