2016. december 20., kedd

My scene roller girl

Végre betettem a lábamat a használt játékoshoz. Ugyanis hetek óta szemeztem egy babával. Egy erősen sminkelt my scene volt. És sötét bőrű példány ami nekem még nincs. Hát most lett.
Leányzó egész jó állapotban és eredeti de hiányos ruhatárában volt. Eredetileg a haja is olyan volt mint az új példányoké. Még rajta volt egy ruhát helyén tartó gumi is. De hát szokásomhoz híven fésűt ragadtam. Kiszedtem a hajából a beleszáradt hajgumit. Simán lemorzsolódott. És nekiálltam bontani a hajvég gubancot.
 Mire befejeztem ilyen lett.
Végtelenül örülök, hogy a térde csuklós. Bár a lábait meg kellett erősítenem mert lötyögött a laza gumírozás miatt.


Ez a ruhája maradéka. Nincs meg a kabátja és a görkori meg a térdvédő a lábáról.






Így nézz ki az eredeti.

Nincsenek megjegyzések: