2016. december 17., szombat

Már megint idő szűke

Beköltözött hozzánk egy kicsi eleven baba. Igaz, négy lába van és szőrös, de nagyon cuki baba. Hiszen még nincs 3 hónapos, ami kutya évekbe nézve talán 2 évesnek felel meg. Pont ezért, most elég nehéz alkotósdit játszani. De azért belefért még egy fejcserés támadás.
Történt ugyanis, hogy az iskolai alapítvány karácsonyi vásárján ráleltem egy mozgós Barbira. Mivel szerettem volna még egy merev basic babát mozgathatóvá tenni.
Csak hogy... nem tudom miért a tervbe vett baba feje kisebb mint a szokásos Barbie fejek, ennél fogva nagyon aránytalan lenne a testhez. Ezért elővettem egy másik szőke basic modellt aminek már jó volt a mérete.

Őt akartam. De kicsi a feje.

Ő lett az újabb kiszemelt.


Puhítás egy bögre forró vízbe.



Viszont a merev test nem kapta meg a szokványos Barbie fejet, hanem előtúrtam a lányom egyik kedvencét, amit pusztán fejként kaptam. Na ennek meg a bőrszíne volt más, de a leányzót ez nem érdekelte. Oda van a fekete egyenes és selymes tapintású lobogó hajáért. Így felkerült egy fehér testre a sötét fej.

Itt a végeredmény.





És mi lett a test nélküli fejjel? Nos megpróbáltam kopaszítani. Ám tömény mennyiségű viasszal van tele a feje. Mivel formázott haja volt. Gyanítom, hogy emiatt van az, ha forró vízzel hajat formázunk, azért nem olvad ki mert folyik ki a fejéből a többi. Hiába volt puha a viasz, mire kiszedtem, a sűrű hajazás miatt a lyukak egybe folytak és elszakadtak. Így teljes kopaszítás állt be.





Gondoltam csinálok belőle ékszert. De nem fogom hordani akkor minek.
Végül kerestem fonalat és felhajaztam másként. Ez egy fél bolyt, ami be lett húzva a nyakcsőbe.


Hehe. Lett belőle medúza.




Nincsenek megjegyzések: