2016. április 30., szombat

Készülődés a kiállításra

Turandot.

Ő lett az idei év témájának kiválasztottja. A vicc az egészben az se nem hallgattam és nem is láttam még ezt az operát.
Valóságban azért született meg ő, mert ahogy keresgéltem az operák között, ez tűnt a legcsicsásabbnak. Plusz keleti ruhák szerelmese vagyok, így szőnyegen hevert a téma.

Mivel időszűkébe voltam, nem csináltam új babát, hanem egy meglévő régi testnek lecsavartam a fejét és a helyére újat készítettem. Találtam ugyanis szempillás üvegszemeket és gondoltam kipróbálom a megszokott fejemet hőre keményedő gyurmából és üvegszemekkel. Az eredmény vegyes. Volt egy szép fényes szemem, ami a ragasztó miatt opálos lett, mivel behelyezéskor folyton csúszkált. Aztán a szemgödörnél vastag volt a fej, ott meg faragni kellett a gödröt és vigyázni, hogy ne legyen deformált. Hát így sem lett szimmetrikus. E miatt sajnos a sminkkel is megkínlódtam. Kétszer kellett lemosnom mire adta a formáját. Bevallva őszintén, mindig a baba alap a legnehezebb egy baba készítésnél.

És akkor jött a ruha. Az már könnyebb volt. A fejdíszével elbíbelődtem. Az egy nyakék mintájára indult. A haj az jaj. Egy parókáról kezdtem lebontani a hajat. Meg kell mondjam, hogy a felnőtt parókák elég durva szálúak. Ebből frizurát formázni, maga volt a halál. A kontyot oda kellett varrnom minden tekerésnél. A leányzónak van zoknija de nincs cipője. A fapapucs technikai okok miatt lemaradt. De úgy sem látszik.

Na de nézzük mivel fogom riogatni a kiállítás nézőit. Remélem még magamat is mert már vagy két éve nem sikerült a kiállításra elmenni,



A baj az hogy még így is látszanak a szemhibák. Sebaj. nézzék távolról. :)



A konty amitől megőrültem.





 Azért összességébe nézve jó lett a csajszi. És vágtam még a hajából is, mert a vége könnyen gubancolódott.


2 megjegyzés:

Agi írta...

Végül is cupi lett a csajszi :).Nekem tettszik. Ügyi vagy.

Agi írta...

Végül is cupi lett a csajszi :).Nekem tettszik. Ügyi vagy.