2015. december 12., szombat

Új témára bukva

Anno szerettem volna megtanulni a bőrmívességet. Csak hát a csukló problémáim nem engedték ezt meg. Ám új munkahelyem lévén mégis belevethettem magamat ennek rejtelmeibe. Igaz nem tömeggyártás célból és mégis abból. De főként tervezgetés és kivitelezés céljából. Csak mások varrják meg. Bár előkészi
tenem nekem kell és a lyukasztás elég fájdalmas egy idő után. Viszont most megint élvezem, hogy valami új van terítéken. Csak sajnos a variálhatóság elég szegényes, mivel a hozzávalók adományból erednek. Pont ezért elég nehéz jól kivitelezhető ötletet találni. Van ami csak egy darab maradék bőr A5-s méretben. Pár értelmes darab született is belőle.


Ez itt a kész kupac, amit már megvarrtak.


Nőcis pénztárca.


Ez egy cigaretta tartó övre, de én lehagytam róla az öngyújtó tartóját. Jah, kérem cigi ellenes megnyilvánulás. Tartsunk benne mást.


Egy képkeret. Hopci, de fejjel lefelé jött be a kép.


Pici tárca, meg egy szemcsi tok.


Karácsonyfa díszek tótágasban. 



Új szerelem ez a karkötő. A fotó nem igazán adja vissza a színét. De a felső barna bőr valójában aranyló barna.

Itt pedig az el nem készült mobiltokok, rátétek és negatívok. Amit az egyikből kivágtam figurát, az a másikra rátétként kerül. Izgalmas játék.



Szóval ez egy új szerelem, ami valójában régi csak mostmár kézzelfogható.



Nincsenek megjegyzések: