2015. szeptember 20., vasárnap

Utódok babák.

Hát nekem még nincs. De már alig várom hogy legyen. Mivel a film szeptember 19 óta látható a Disney cannel-en, beugrott hogy a szereplőket én már láttam valahol. Hol is... hát az általam olvasott blog listámon.
Itt megnézhető:
http://www.toyboxphilosopher.com/2015/07/disney-descendants-signature-mal-doll.html

Mikor megláttam a filmet, megemlítettem a lányomnak, hogy ezekről készültek babák. Na már ki is jelentette igényét a lila hajúra. Cserébe lemondott az EAH  Holly O Hair-ról. Mondtam neki, hogy reméljük. hogy behozzák hozzánk is. Ahogy keresgéltem a netten Ezt találtam a disneyweb-en.

----------

UTÓDOK: A BABÁK JÖNNEK MAGYARORSZÁGRA!

Exklúzív: Kiderítettem, hogy megjelennek -e Magyarországon az Utódok babák is. Először a Disneyt kérdeztem meg, de ők nem tudtak erre válasszolni. Megpróbálkoztam a Habronál és ők már tudtak választ adni, idézem:
Igen, tervezzük a babák forgalomba helyezését.
Jövő évtől lesznek elérhetőek a Descendats babák.
Köszönjük a levelét!
Ez jó hír minden Utódok rajongóknak. Jövő évben már jönnek is a hazai piacra a babák, és már akkor csak  meg kell venni :D

-----------
Nos kíváncsi vagyok tényleg jönnek e. 


5 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Esküszöm, mikor megláttam a mesét, én azt hittem, hogy az ever a. babák meséi lettek át élőszereplős sorozatra írva. :)

martimez írta...

http://jatekbolt.hu/disney-hercegnok-utodok-koronazas-jatekbabak-jane.html
Már láttad ?

Cukik nagyon :)

luna írta...

Én meg kb. azt se tudtam, hogy mi ez. Aztán láttam egy újságosnál Utódok magazint.. Tegnap meg rákerestem youtube-on. Aztán nekem is az lett a gondolatom, mint Fricskamacskának, hogy az EAH élőszereplős változata.
De még nem láttam belőle egy részt sem..

Most találtam ezt a Toys'R'Us-nál.
http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=59954446&ab=TRU:thome3_rr:Now%20Trending:2

luna írta...

Most látom, hogy amit Martimez küldött linket, már két féle Utódok baba megvásárolható.

http://jatekbolt.hu/kereses?q=ut%C3%B3dok

Tündi írta...

Múlt héten jártam a kecskeméti Tesco-ban és már kaphatóak!!!