2014. december 21., vasárnap

Bohócok

Na az év végét el bohóckodjuk. Történt, hogy valakinek volt egy gyűjteménye és nem kellett semmire de sajnálta kidobni. Megkérdezték tőlem kell e. Mondtam jöhet, majd meglátjuk mi lesz belőle. Bár nem vagyok bohóc rajongó. A csomag amit kaptam nem volt kicsi. Én voltam a legjobban meglepődve, hogy cirka 50 centis bohócok voltak. Azt hittem valami dísztárgyak lesznek. Végül is azok. Összesen 7 darab példány. Volt köztük kerámia, porcelán, gumi. Az első ami szemet szúrt nekem és milyen édes pofija volt az iker bohócok kék és piros hajúak. Igazi Zapf Creation. Sajnos a hajuk pocsék állapotba van, mer valami barna ragadvány van benne. A srácok viszont alvó szeműek. Amint látható a testük textil, a többi műanyag.


Ami még nagyon tetszett az a porcelán fejű Pierrot fazon. Bár ez nem fekete fehér és nem vékony, de hófehér sminkje inkább arra húz mint a másik bohócra. (mi is a neve??) Ennek a ruháját kell megvarrni, mert eresztett a gumizása.


A többi kerámia, a szokványos hintás bohócok. Van köztük egy széttört fejű, amit valaki sajnos megpróbált megmenteni, ami kb. úgy nézz ki hogy kitöltötték gipszel, majd átmásolták a sminket. Ősszintén borzalom. Ennek csak a ruháját fogjuk felhasználni. A többi nagy meg gazdára talált. Ők csak egy alapos szagtalanítást igényelnek.



Az arany színű a töltött fejű.


Nincsenek megjegyzések: