2014. december 21., vasárnap

Baba tartó

Talán ez az év utolsó alkotása. Már egy ideje megvarrtam, csak az az 5 perc, míg lyukat fúrok hogy felrakhassam, az hiányzott. Végül kifúródott a kampók helye és felrakhattam az új babatartót. Nem nekem. Leány gyermek, babái folyton dobozba voltak, csak ami elöl volt azzal játszott. Egyszer meg itt a netten láttam egy baba tartót, fóliából. Nosza szereztem fóliát, de sajnos se forrasztóm, se teflon talpam, így nem tudtam megcsinálni az eredeti mását. Így vételeztem egy nagyobb anyagot, átlátszó organzát és abból varrtam meg. Mivel vékony anyagokból lett, sajnos nem tartja a formáját, mert a súly miatt összeugrik az alja. Végül is hozza a funkcióját. Még egy hátránya van, hogy a babák haja ha nincs lesimítva, jól összekuszálódnak.
Összességébe jó lett.



Nincsenek megjegyzések: