2014. március 9., vasárnap

Sapkák

Megőrülök egy anyagtól. Filteres. Akár mit varrok belőle sosem az lesz amit akartam. Jelen esetbe sapka gyártásba kezdtem. Mert az nincs baba fronton, vagyis csak kevés. Egy fazon két anyag. Filteres az egyik műbőr a másik. Mindkettőt kétszer kellett megvarrni, mire jó lett valahogy. A filteresnek van egy borzalmas hibája. Nyúlik mint a bugyi gumi. Sosem hozza a formáját. Ezért begumiztam a sapkák alját. Elég katonás fazont kaptak. MH lányok feje volt a cél. Hát fölvették, de ebbe az esti fénybe fotózni rém nehéz hogy kivehető legyen.




És ha már előkerült megint a Filteres anyag még egyszer megpróbálkoztam a már egyszer elrontott, tüllös ruhával. Megint ugyan az lett a baja. Szétnyúlt a dereka. Dühömbe ráadtam egy csupasz babára, aki majd kétszer olyan vaskos mint egy Barbie. Na hát itt lehet látni a legjobban hogy nyúlik ez az anyag. Rá pont jó lett. Igaz viszont, derék helyett, mell alatt vágott ruha lett neki. Megőrülök!


1 megjegyzés:

Nőszirom írta...

Csinosak lettek a sapik, amit nem is olyan könnyű ekkor méretben elkészíteni. Látod nem kel búslakodni, mert látom a készletben van olyan baba amire jó a még szerinted "elszabott" ruha is. Mutatós benne.