2013. július 22., hétfő

Fekete-fehér VS magyaros

Megint fimo. Mivel a virágmintás gömböket egész jól elsajátítottam, gondoltam keményebb fába vágom a fejszét. Kemény is volt. A fimo is. Mikor eldöntöttem hogy magyaros mintát akarok formázni, megnéztem mi maradt a régiekből. Na ez a spórolás átka. A hiányzó színeket beszereztem. Jó puhák, a régiek, már kemények voltak. Hiába gyúrogattam nem lett olyan puha mint a másik. És ebből adódtak a hibák. Történetesen szépen megalkottam a magyaros virágmintát. Mikor a hengerelésre és nyújtásra került a sor a puha az nyúlott, de a keményebb része, nem mutatott rá hajlandóságot, így eltúlzottan nagy lett és eldeformálta a mintát. Késő bánat, de legalább a színvilágot azt hozta. Eme magyar mintát fehér és fekete alappal kombináltam. Amúgy a feketének van egy rossz tulajdonsága. Megfesti a kezet és a többi gyurmát is "piszkosra" színezi. Sütés után csiszolni kell hogy eltüntessük. A bogyókból most csak karkötőre futotta, de maradt még más egyéb, ami a valamire jó lesz még kategóriába került.




1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Még így is nagyon klassz lett! Ha nem mondod,hogy nem ilyenre tervezted, eszembe sem jut, hogy "nem stimmel" a minta!