2013. február 23., szombat

Poló és nadrág

Kicsit lemaradtam a közléssel. Már régóta elkészültem vele, de csak most lett lefotózva. A tömeges szabás után elkészült végre egy póló és egy farmer. Pólóból nem ez volt az első példányom. Az egyik az zárt hátul és csak hasíték volt a bebújáshoz ráadásul az ujja is könyékig ért ahhoz képes, hogy rövid ujjúnak szántam. Kent babára húztam rá, de neki rövid volt. Ment a selejtbe. A második már jó lett. Ám nem tudom miért nem a fiukra adtam rá hanem a manga babára. Pont jó lett. Megtarthatja. A gatyája mellé. A nadrág teljesen egyszerű gumis. Nekem ezek mennek. Ám a miatt nem szeretem, hogy a ráncolódás egy ilyen pici derékon elég vaskos, így folyton kitűrt pólókat vehetnek fölé ami takar.


3 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Csinos!
És ki az a fiú ott a kanapén? :))

csevi írta...

Pont fiúra kell gondolni?? :D

Hegemony77 írta...

Hát olyan mintha a Monster High fiú lenne ott...