2013. február 5., kedd

Farsang másodszor

Ovis anyukák tudják, a farsang felér egy rémálommal. Kinek idő, kinek pénz, kinek ötlet hiányban. Nálunk meg a leány vágy listája ütötte ki a biztosítékot. Naponta változott a kívánság lista, mi is akar lenni. Először még a tavalyi macskával beérte volna. Aztán én babának vettem felnőtt parókát, hogy majd abból kiszabok kis koponyára valót. Ám lányom lenyúlta mondván hogy ő akarja hordani. Mondom jó. Farsangon felveheti. Elkezdtünk variálni, milyen jelmez jó a fekete hajhoz. Mivel hercegnős a leány, rögtön mondta, hogy hófehérke. Jajgattam mint a fába szorult féreg, hogy bizony az túl színes. (ide jön ugyanis a pénz hiány) Aztán jött a hamupipőke. Borzalom költözött a lelkembe. Hamupipő és a fekete haj. Jaj! Végül jött hableány. Nem tudni miért de biztos voltam, hogy benne lesz a kívánság listába. Lévén hogy folyton sellőzik. Törtem a fejemet hogyan is legyen hát. Mert kihívás az, hogy a gyereknek úgy kell benne mozogni, hogy nehogy a saját sellőfarkára lépjen. Na meg szaladni, ugrálni tudjon. Végül találtam egy egyszerű megoldást. Hasítékos szűk szoknya, elejére varrt pikkelyekkel, és sellő farkincával. Kagyló formájú melltartó, nyakba akaszthatós. Szerintem nagyon jó lett. Alája torna dressz ajánlott. Télvíz idején nem aktuális a meztelenkedés. Akkor most elúszok. :) Majd ha lesz egész képem a viselőjéről felteszem. próbánál elfelejtettem fotózni.





3 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon aranyos lett!

martimez írta...

Nagyon cuki lett,várom a "gyereket" benne :)...hasonlót én is készítettem , az enyémet Emma kétszer vette fel, egyszer oviban, majd elsőben. itt megnézheted (ha érdekel ) .:
http://17pillanat.blogspot.hu/2009_02_01_archive.html

martimez írta...

A halfarok végén volt egy gumis csuklópánt, közlekedéskor azt csak felkapta aztán spuri :D
Már nem kell felöltözniük felsőben a gyerekeknek, csak aki akar...na az enyémek nem akarnak...próbálnák csak meg !!!