2012. szeptember 3., hétfő

Fimó virágok

A sütik mellet gondoltam kipróbálom a virágokat is. Mindig is elképesztett, hogy hogy lehet fél egy centis csőbe virágot rajzolni. Néztem egypár videót, és megalkottam a sajátom. Hát nem gondoltam volna, hogy sikerül, de bele szerelmesedtem ebbe a technikába. A végeredmény magáért beszél. Viszont olyan sok lett, hogy csak gyártottam, gyártottam a golyóbisokat. Eleinte terv nélkül, mázlimra, meg még is összejött belőle egypár nyakék.



Érdekes, ahogy selyempapíron sodrófáztam, szépen láthatóan megfestette a papírt is a gyurma.



Ez a piros volt az első kísérleti darab maradékokból. Itt még ügyetlenkedtünk vele.



Tettem a mintát minden hová. Érdekes színkavalkád lett belőle.


1 megjegyzés:

mikmese írta...

Hű de jók lettek:) Ügyes vagy! A szép színes gyöngygolyók nagyon tetszenek:)
Em.