2012. július 15., vasárnap

Zapf baba

Néha az ember talál olyat is, amit nem is keres. Bár jó lehet ezt a babát már karácsonykor is felfedeztem, és vágytam is rá, anyagiakra vonatkozóan ott maradt a polcon. Ám, nem csak én hagytam ott hanem több ezer más vásárló is, minek következtében elkezdtek csökkenni az árak. Fél év és eljutottunk a 70%-ig. Így kosárba landolt. Hogy miért is buktam rá? Mert icipicit hasonlít a BJD babák végtagmozgására. És nem kicsi a baba. Gyerekeknek szánt műanyag babák közül még nem láttam ilyen végtagmozgósat.  Az eredeti ruhája egy lovas ruha (itt csak súgva jegyzem meg esetlenebbül volt elkészítve mint egy Barbie méretű, ami jóval kisebb), de majd kap egy látványosabbat.








3 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

wooow!! Ez tényleg komoly felépítésű baba!! Meg lehet tudni, mennyi volt az eredeti ára? Nagyon szép lány!

csevi írta...

Müellerbe lehet kapni, jelenleg 3200, de 9800-ról ment le. Van még egy balerinás ugyan ez a típus, az bezzeg nincs leárazva és drágább is 11000.

Fricskamacska írta...

Köszönöm! Még jó, hogy Szentesen van Müller, holnap átnézünk, hátha mázlim lesz!