2012. július 10., kedd

Anyúúú menjünk cukrászdába!

Emlékeztek még? A babakiállításon lánykám rábukott a cukrászdás babára, amit nem győzött piszkálni. Közben én meg úgy döntöttem próbára teszem a fimo gyurmát. Először 4 színt vettem és leültem lánykámmal kígyót bogyót gyártani, majd alkottunk valami szörnyet. Kész mű ment a sütőbe. Ám köztudott én nem vagyok megbízható gáztűzhely közelébe, mert folyton ott felejtem a tűzön a kaját. (Bevallom hadi lábas vagyok a főzéssel) Na most meg voltam győződve arról, hogy kis lángra tettem a sütőt. Pech. Nagyon volt. Így a 20 perces sütési idő alatt a tákolmányok úgy viselkedtek mint a hóember napsütéskor. Viszont volt egy érdekes dolog, a 4 színbe volt fluoreszkáló fehér gyurma, mivel túlsült vagyis megégett, piros lett a színe. Következő gyurmázás alkalmával, lányom csigabigát készített én meg belekóstoltam a fimo sütikbe. Persze ne úgy képzeljétek, hogy bele haraptam. Mivel mindig is bírtam ezeket a süti ékszereket, gondoltam megpróbálkozom vele. Így vettem még több színt és nekiálltam a próba sütiknek. A képeken látható, hogy ki van fúrva a süti oldala, hogy oda kell majd beragasztani a fülbevaló alapot, de egyenlőre le hoppolta a lányom, így most cukrászatot nyitottunk itthon. Majd még ki kell találnom miből legyen a berendezés. Közben elkészült a lányom kedvence Babóca is. Bogyó még várat magára mert eltortáztam a kék gyurmát. Na akkor lássuk a kínálatot.

Még a sütő lapon.

Az első próbálkozások: fekete erdő torta, nyalókák, és egy esküvői tortaféleség

A teljes cukrászati kínálat most (még bővítjük a  kínálatot)

Francia krémes

Megyes rácsos pite

Esküvői csoki torta

Maffinok

Fagyi: csoki tejszínhabbal, és málna rolettivel

Mignon

Ím hol Babóca

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon ügyesek vagytok! Hihetetlen, hogy most készítettél ilyesmit először, mert szuper lett minden, a torták, a sütik, a fagyi...

csevi írta...

Köszi! Bár csak a fimoba vagyok kezdő, a gyurmázásba nem. 8 évet kerámiáztam.