2012. március 9., péntek

Nőnap

Igaz tegnap volt, de csak ma jutottam géphez.
Hát mit mondjak csodás érzés, ha az ember párja tudja mire bukik a nője. Na jó felesége. És hogy én mire bukkantam, az meg külön egy plusz jó érzés. De most nem a szavak fognak beszélni hanem a képek. Előre közlöm nehogy megkérdezze valaki hol kaptam, mert utolsó példányt martam el. A drága jó férjem sponzorálta. :)
fekete -fehér

Egy arc, lenyalt hajjal. Mivel frankeisten lányáról van szó mondanom se kell a hajára kent zselé hulla bűzt árasztott.

Megáll a saját lábán is. 

Szóval Boldog Nőnapot !

3 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

:)) Nagyon jó!

Luna írta...

Nekem is van ilyen Frenkim :)
SkullShores sorozat 5. babája.

Amikor meglátta a Sógorom, csak annyit mondott rá, hogy Ő nem a Spice Girls-ből a David Beckham felesége?

Némi hasonlóság van köztük.. :D

Resincrew írta...

De jó neked, hogy olyan párod van, aki tudja, hogy mire vágysz. :) Nagyon szép ez a baba. Bárcsak egyszer én is valami babásat kapnék a páromtól ajándékba...