2012. január 28., szombat

Múlt és jelen találkozása

Pakolgatásaim közben rátaláltam gyermekkori kedvencemre a Barbie babámra. Speciel fej nélkül. Arra emlékszem kidobtam. Gondoltam kerítek neki fejet. Mivel gőzöm se volt hol találok én külön fejet, gondoltam a mai modern fashionista Barbie külön álló fejét komponálom a régi testre. Mivel épp volt egy ilyen a birtokomba (amit még nem mutattam be babával együtt, most pótlom), hát nekiláttam szétrombolni a jelent. Menet közben kiderült vannak akadályok, ami a méretezést illeti. A fejben egy gyűrű van a nyaknál, a testbe pedig egy összeérő híd, amit a test két oldalának összekapcsolásával érnek el és mi előtt összepattintják ide helyezik a fejen lévő gyűrűt. Na most a régi testnek ezen hídja jó mélyen van. De nem is volt olyan nagy baj, gumival összekötöttem őket ahogy a régi nagytestű babáknál szokták a fejet meg a végtagokat. Egész jó lett. Igaz a "bőrszíne" más a fejnek mint a testnek. Közbe meg forgattam a régi testet és nézem szegény Barbie-t sokszor anorexiásnak tartják. Hát soványkának soványka, de érdekes, hogy amíg a réginek nagy keble csípője van addig a mai már nem fűzős derekú. A régi baba testre feladtam a régi piros ruháját. Passzentos rá. Volt a main is azon lötyögött. De megfigyelhető a két baba magasságának különbsége is. Gyanítom a réginek a feje nagyobb lehetett valamivel a mainál. Na de mutatom a képeket.

Upsz! A kép nem tudom miért fejjel lefelé került ide.
 
 A fej.
 A rombolás.
 Kapcsolódunk

Ím hol a babák összehasonlítása.

 Némileg a modern Barbie is egy horror...
 Ez a kép maszat lett.

4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon jó! Ügyes!

martimez írta...

Szép ez a barna csaj. Ügyes vagy . Én is szemeztem egy hasonló pót fejjel, rózsaszín kleós haja volt, de végül nem vettem meg.

csevi írta...

Köszönöm lányok!
Én meg örülni tudok, hogy nem maradtunk fejetlenek.

Luna írta...

Ügyes vagy! :)
Én nem annyira csípem ezeket a fejcserés barbikat :S
de most határozottan jó, hogy a test fejet kapott és a fej testet :D