2012. január 13., péntek

Készülődés

Ideje lesz újból babákkal foglalkozni. Már pedig azért mert rövidesen itt a győri babakiállítási verseny. Nálam ez egy hagyomány már, hogy ha egész évbe eladásra nem gyártok, legalább a kiállításra készítsek már valamit. Nem kényszer mert szeretem csinálni. Csak most egy kicsit összefolynak a dolgok mert közel a határidő.Részleteket itt megtekinthetők.

 Nem szokásom előre elkotyogni mit tervezek, de az alap baba testét, mivel nettről koppintottam és olyan jó, és úgyebárt én megosztani kívánom a babkészítés titkokat, hát meg is osztom. A képre kattintva oda juttok és számtalan lehetőség vár. Angol nyelvűek előnyben, de még az olvasok a képről nyelvet ismerők is kiválóan megértik mi akar az lenni.


Hanem ez a test nem most lett koppintva, hanem két évvel ezelőtt. Akkori példány mohóságomnak készült és óriási nagy lett. Eredetileg egy Mata Harit akartam készíteni gyöngyökkel kivarrt minibe. Ám mielőtt e miliő létrejött volna. Lányom 2 évesen lenyúlta a babámat. Aztán 2 perc alatt valami koszba mártotta, azóta is foltos a lába a babának. (Arról nem is beszélek, hogy miféle munka begyömöszölni a mosógépbe.)
Amúgy az én babám nem ugyan úgy nézz ki mint az eredeti, mert a nagy méret miatt, nagyobb az anyag nyúlása is.  De azért megmutatom a torzómat. Jelenleg a most majd 4 éves lányomnál is nagyobb ez a baba. Nincs neki arca meg haja, mert így szerette meg a leányzó. Rejtély miért.

 Itt van pucéran, amiből látszik, nem jók az arányok. Csípője széles, nyaka vastag, feje is olyan nyomi. Nem így képzeltem nagyba. De már tudom, hol módosítsam.
 Jelen esetben most csak egy kiszabott példány van az új babából. Ez sem két centis. Kb. 50 cm-nek saccolom. De ez a méret még pont jó nekem. A terveimnek. Remélem valósággá válik.

Nincsenek megjegyzések: