2011. április 10., vasárnap

Imhol a baba kavalkád

Mivel még nagyon az elején vagyok vagyok a dolgoknak gondoltam felteszek egy képet amiből láthatóvá válik mivel is foglalkozom én valójában. Ez a szerelem már 10 éves és töretlen. Amiket a képen láttok az az én csinálmányom. Kivéve a kaucsuk megy műanyag és gumi babákat. Ilyesfajta forró öntöde műhelyem nincs ugyanis. De ezek is beletartoznak az érdeklődési körömbe.
Balról jobbra: Empire korhű öltözetű babám kerámia-textil keverék, tovább egy waldorf manócska, mellette viseletes öregapám levegőn száradó gyurmából és textil keverékből áll. (Érdekessége ennek, hogy mivel elsőre használtam a gyurmát egy csecsemő fejet akartam formázni, de úgy látszik már a kezem alatt elöregedett.) De menjünk tovább. Taeyan baba amiről még keveset tudok de igyekszem a részletekről bővebb információt szerezni. Orosz tea baba. Na ő érdekes mert nincs lába, a szoknyája vatelinnel bélelt alsó szoknya mindez azért, mert alája rejtik a teás kannát.Következő sorban az első babáim, ami még agyaggal való ismerkedésem során született. Ennek is textil a teste. Akad itt egy zöld manó kedvenc tiszta textil, de minden végtagja könyék és térdben mozgatható. Ősanya egy egész darabból készült forma, amin minden apró rész hímzett. My scene baba a mattel-tól. Majd még egy waldorf játék baba. Az utolsó sorba bolyt baba fiú változata fonalból. Szőtt karmantyú baba. Mellette egy gumi baba sajnos róla nem tudok semmit. Egy kaucsuk leányzó, és egy műanyag baba még a műanyagok kezdeti idejéről. Szerintem. Műanyagokról sajnos szinte semmit nem tudok. Ezek kiderítése is a feladatom közt szerepel.


Nincsenek megjegyzések: