2020. december 19., szombat

Jade

 Itt az újabb szín. Piros utan a zöld. Voltaképpen engem elöbb a zöld fogott meg, de később jelent meg. Vannak olyan színek is amiket még nem is láttam. 

Úgy nézem egész szép minőségi babát hozott létre ez a márka. Sima karsz mentes babák, gyönyörű részletgazdag ruhákkal. 

Jade a rajta lévő ruhával félig őrületbe kergetett, hogy rövid gatyát adtak egy puffos dzsekihez. De a plusz ruha az nagyon megfogott.



 A csaj kiszabadítás után az első döbbenetet a haja okozta. Míg a piros is bár lakos volt, ez túlfújták mert fésülni is alig lehetett, plusz a beállítás felületén fényes egybefüggő lakréteg látszott. Bár a fotó nem adja vissza a látványt de latszik a váll vonal kőzelében.


A szokásos tartozékok: álvány és ruhafogasok.


A plusz ruha. Szabadidő ruha, nagyon részletes zsebbel. Kabát zipes, de nincs húzókája.


Rövidujjú poló fehér színű változata.




Cipők vaskosak nehezek, és érdekes módon teljesen zárt. Nincs bebújás könnyítő hasadék hátúl. Nehezebb is felrakni. 


 
A pufi dzseki rendelkezik egy hatalmas címkével. Nem értem mért nem méretarányos. Eddig masba nem lattam cimkét.




Átöltöztetéskor, a baba kézfejét ki kell huzni mert eleg szükek az ujjak. Ez most elégé nehéz volt. Erő kellett hozzá, ugyhogy figyelni kell ha nem akarunk csukló törést.  Amilyen a haja olyan színű a bugyi festés. Lábai boka kivételével több ponton mozog mint a karja. 

 
Vetkőztetéskor vettem észre, hogy van a leanynak fülbevalója, ami részint színe miatt, de föleg fejre húzott csapival lefogott haja miatt nem láttható. Bar felfogott hajjal is alíg látszik.



Másik ruhába.





A sportos vagányok. 




2 megjegyzés:

Melita írta...

Gratulálok hozzá! ^^
A kemény zselét a hajából (vagy mi ez) én samponnal most ki, majd balzsamot is tettem rá, ez alapján a videó alapján: https://www.youtube.com/watch?v=jT-UioySQLQ&list=WL&index=10&t=336s (Előtte 5 percre be kell áztatni hideg vízben, majd samponos mosás, utána balzsam 5 percig, majd öblítés.)
Az enyémeknek nagyon szép lett tőle a haja. Nem is értem amúgy, hogy miért kell ennyire bezselézniük gyárilag, hiszen attól egyébként ugyanúgy kócolódik a szállítás közben (az a rész, ami nem zselés), nem is tartja a helyén.

Boróka írta...

Nagyon klasszak a csajok! Én is így választottam volna színt.