2020. május 18., hétfő

Emily baba


A baba neve : Emily pretty girl
Még karantén előtt szereztem be egy üveg szemű kínai babát. Bár egyszerre volt gagyi és szép, nem tudtam eldönteni vegyem vagy ne vegyem. Végül hazahoztam. A baba maga szép. Szép az arca, a ruhája, mozgékony nem is kicsit. Ám látszik, hogy rossz minőségű műanyagból van. A haja meg olyan ritkás, hogy bizony fontolgatom az áthajazást.

 Szeme üvegszem és szép nagy. Szép arca van neki, mivel a fej az gumi.



 Elég hajlékony baba, bár a lábai pipaszár lábak. Sajnos a testén több helyen is csiszolásra szorul a kifolyt élek szélek miatt.






Füle kifúrva de egy darab ékszer annyi sem sok nem volt hozzá.


A haja viszont rémálom. Olyan ritkásan van tűzve, hogy csak azért, hogy hajnak nevezzenek valamit a sapka alatt.  Kibontott haja a hullám miatt dúsnak látszik, valójában ritkás. Úgy mint egy öregségiben haja hullottnak.




Feje pattintós. Jó rá a barbi fej, de csak a világos bőrű.

 
 No amíg nincs új haja, marad a sapka. Még hajat is kell szereznem.


1 megjegyzés:

Barbidou írta...

Nekem is volt egy ilyen, de aztán továbbadtam, pont a haja miatt. Pedig az arca amúgy tényleg szép, és csinos ruhában jól tud kinézni.