2020. április 8., szerda

Me Scene horror

Hát kérem, történ, hogy vagy száz évvel ezelőtt vettem egy mimikás Me Scene babát. Szerintem bejegyzés se készült róla. Hogy miért? Mert bizony csufika volt az arca. De miért is? Mert hozzá ért valami forróhoz és megolvadt a hajtövénél a "bőre". Egy darabig trükközgetem vele de sajnos nem tudtam megszeretni. Közbe rendet raktam a babáim közt. Fejek cseréltek testet, mígnem az egyik régiségem kitörte a nyakát és új testért sápítozott. Nagyon megkeményedett a műanyag mert majd vállig széttört a drágám. Így fejet se lehetett visszarakni rá. Ezért döntöttem. Mimika fej megy, test kell. 
De hát tudjátok, néha kíváncsi vagyok, így gondoltam egyet és szétszedtem a ronda fejet. Lett belőle egy technikai horror ötvözte kutatás. :) 

 A baba amelynek még eredeti kinézetét se tudom, mert nem néztem utána. De gyanítom, hogy a haja vágott.



Az olvasztott sérülés.


Megnyúzzuk a fejét. (erős idegzetű baba gyűjtő nézze csak) :D




A fejtés folyamán némi akadályokat lépezett, hogy szemnél a maszk külön kis nyúlvánnyal a szembe volt rögzítve. Azt vágni kellett.



Ezek után a paróka simán lejött. Alatta egy "kristály koponya, némi művégtag pótlással.


Az áll mozog.



Belül pedig a két szem szemöldöke volt még mozgatható. A többi fix. Minden ami fehér az mozgatható az átlátszó nem.


A fejjel meg kellett küzdeni. Mivel két részből rakták össze maga a nyakrész zárt formába került a test nyakrészére ezért el kellett törni.


Sajnos itt jött a csalódás. Történetesen, hogy baba nyaka majdnem tele van zsinórral. Tehát nem lesz egyszerű fejet rakni rá. De már van tervem hozzá.


Hogy öltöztetni is tudjam, meg hát feleslegesé váltak a gombok le lettek törve. Majd szerzek test színű gyurmát és kitömöm a lyukakat, mégse szűrőnek használjam a babát.


A fejet azért elrakom az utókornak. A test meg technikai okok miatt fejetlen lesz míg meg nem találom a legjobb megoldást ehhez a nyakhoz.




1 megjegyzés:

Barbidou írta...

A mimikás My Scene már alapból nagyon morbid, de így, hogy megmutattad, mi van az arc mögött, tényleg tiszta horror.
Egyszer egy rövid ideig nekem is volt ilyen, de gyorsan megszabadultam tőle :D