2019. június 24., hétfő

Új lenyka - Kruselings

Ritka dolog, hogy néha belebotlok egy nem várt figurába, aminek létezését sem tudom. Aztán rákerestem és ezt találtam róluk:

A Kruselings babakollekciót egy fantasy történet ihlette meg. Azt mondják, hogy a béke több száz évig uralkodott az Álmok Világában, amíg a szörnyek meg nem jelentek, és mindent össze nem kuszáltak. Ezután az öt földrészről kiválasztottak egy-egy lányt, akiket megajándékoztak a "Tűz Opáljával", a titokzatos hatalommal, ami az Álmok Világának öt őrzőjévé tette őket! Ők a Kruselingsek! Küldetésük a rémálmok elleni küzdelem és hogy édes álmokat biztosítsanak mindenki számára!




Öt lányból és egy fiúból áll a kollekció. Mindenki más országból származik. A fotón lehet látni ki honnan jött. Egyik másik árnyék épületet még nem sikerült beazonosítanom. Bár a babák vonásaiból lehet erre következteteni. Egy kis ízelítő a leírásból: (aki nyelvész, lefordíthatja mert ehhez én nem értek, ez lenni nekem nagyon kínai. :D)









Nos a boltba ahol felleltem, ott csak négy lányból lehetett választani. A lila ruhás Chloe és a fiú nem volt. Az utóbbit sajnálom, mert arra biztos lecsaptam volna. Ritka a mozgó végtagú fiú baba.

De lássuk a Joy-t. Gyönyörű barna bőrű leányzó. Neki nem olyan - nem is tudom milyen - a szeme mint a többieké. (Találjon ki valaki valamilyen jelzőt, mert bukdácsol a szókincs memoárom. )
Még egy dolog miatt választottam őt. Mivel minden babát tündér ruhába bújtattak, járt még hozzá egy normális e világi, és az övé elég vagány volt nem olyan tipikus jó kislányos.



Szárnyai vállra vehetők, tehát leszedhetők. A ruhái nagyon cukik, minőségi részletgazdag kialakítás. Ám... A fránya bugyi, az nagyon le akar esni róla, mert nem éri fel a fenekét.










Végtagjai váll, könyök, csukló, comb, térd boka szinten mozgathatóak. Hasán védjegy van.





Ám ülni nem tud szépen. Ha leültetem, behajtott térdel mint egy jó kislányt akkor nagyon hátradől. Ám ha rendes ülésre bírom, akkor khm... rossz kislány lesz belőle.





Nagyon vagány a lány. A haja az meg bár szép, fésülhetetlen, mert akkor kijön a bodor belőle és egyenetlené is válik a vége. ( itt - ott kijönnek a tincsek)
Az összkép viszont jó.


És Hogy mekkora a babuka? Nos hívjunk mindenki állttal ismert Barbit.
Hát... nem vagyunk olyan óriásiak.



Nincsenek megjegyzések: